KLM anunță astăzi intrarea în funcțiune a serviciului Meet&Seat, prezentat inițial de companie în luna decembrie sub numele SeatMates.
Cum funcționează KLM Meat&Seat
După ce ți-ai cumpărat biletul, intri pe pagina Manage My Booking de pe site-ul KLM. Te loghezi cu Facebook sau LinkedIn și alegi ce informații vrei să faci publice pentru alți pasageri. În acest moment, ai acces la lista celorlalți pasageri care și-au făcut publice detaliile și poți alege să-ți iei loc lângă unul dintre aceștia, funcție de preferințe.
La acest moment, serviciul este disponibil doar pentru rezervările cu un singur pasager, pe cursele de la Amsterdam către New York, San Francisco și Sao Paolo. Lista rutelor se va extinde în viitor, dar va fi limitată doar la zborurile intercontinentale.
Opțiunea poate fi activată cu minimum 90 de zile și maximum 48 de ore înaintea zborului. Serviciul Meet&Seat este gratuit.
Odată cu lansarea Meet&Seat, KLM devine astfel a doua companie din lume care oferă opțiunea de social seating, după ce Malaysia Airlines a lansat MH Buddy în februarie 2011. Serviciul asiaticilor limitează însă opțiunile pasagerului la cercul de Facebook friends ai acestuia.
Conceptul de social seating a fost lansat în 2008 de Satisfly, o companie din Hong Kong. Sistemul Satisfly propunea utilizarea datelor oferite de profilurile Facebook, LinkedIn și Twitter ale pasagerilor pentru plasarea automată a acestora în avion, pe criteriul afinității (vârstă, limbi vorbite, interese comune, stil de călătorie).
Comentarii - 2 Comentarii
Lasă un comentariu
[…] KLM a lansat Meet&Seat. Cu Facebook si LinkedIn la bord. | Tedoo cu Brad Florescu. Împrăștie 🙂 ->TwitterFacebookLinkedInMoreEmailPrintStumbleUponTumblrRedditDiggLike […]
[…] februarie, serviciu care integrează profilul social în procesul de alegere a locului în avion. Am scris despre asta în detaliu la momentul […]